טיסות זולות

ריינאייר: תשלום תמורת הפעלת טיסות לאילת – ynet ידיעות אחרונות

חברת הלואו קוסט האירית ריינאייר, מתעדת להתחיל לטוס לישראל כבר בחודש ספטמבר הקרוב ומבטיחה להביא לאילת כ-120 אלף נוסעים בשנה. כל זאת במידה ויתמלאו מספר דרישות שיהפכו את הטיסה לנמל התעופה בעובדה לכדאית עבורה.
 
עוד טיולים בערוץ התיירות:
טביליסי: מדריך עירוני

אל האגנים הירוקים
 

תצטרף לאיזי ג'ט בישראל? ריינאייר (צילום: shutterstock)

תצטרף לאיזי ג'ט בישראל? ריינאייר(צילום: shutterstock)


 
ריינאייר, אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה, מנהלת מגעים לטוס לישראל כבר כמה שנים. אם היו מתמלאות כל דרישותיה, מטוסיה היו אמורים להתחיל לנחות בנתב”ג כבר בחודש נובמבר בשנה שעברה. אלא שהחברה הגישה רשימה של דרישות שלא ניתן היה לעמוד בהן ולכן עלתה אפשרות חלופית שהחברה תתחיל לבצע טיסות לישראל עם נחיתה בנמל התעופה בעובדה.
 
ממסך ששלח דיויד או’בריאן, המנהל המסחרי של החברה לשר התיירות לפני מספר שבועות עולה כי החברה מבקשת שממשלת ישראל תפטור אותה מאגרת נחיתה בנמל התעופה בעובדה וגם תתמוך בחברת התעופה בסכום של 40 אירו עבור כל נוסע שהיא תביא.
 
החברה מציינת כי היא תוכל להביא לנמל התעופה בעובדה עד 120 אלף נוסעים בשנה. או’בריאן מציין כי החברה תרצה בשלב מסויים גם להפעיל בעובדה בסיס שבו יחנו מטוסיה וצוותי האוויר שלה בשל אורך הטיסות מיעדים שונים באירופה לנמל התעופה בדרום הארץ.
 
או’בריאן מבהיר בפנייתו כי החברה לא יכולה לנתק את הסכמתה לטוס לעובדה מבקשתה לטוס לתל אביב ומבקשת כי בתל אביב יורידו את העמלה שגובים עבור כל נוסע. כיום העמלה הנגבית עבור כל נוסע בטרמינל 1 היא 13 דולר ועבור נוסע בטרמינל 3 כ 26 דולרים. ריינאייר רוצה גם פה עמלה שקרובה לאפס.
 
שר התחבורה, ישראל כץ, אישר כי נערכו מספר פגישות עם נציגים של ריינאייר וכי החברה גיבשה מספר הצעות שנבחנות אצל הגורמים השונים. “ההצעה שלהם היא להביא תיירים לעובדה. אני אעשה הכל כדי לאפשר להם להגיע לישראל כפי שאשמח שכל חברת תעופה שתרצה תוכל להגיע לפה” אמר.
 

source

עוד פוסטים בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.