רעש המטוסים בנתב"ג: "הפכנו לפח הזבל הלילי של אירופה" – הארץ
המחשבה שיש צורך בשדה תעופה בינלאומי נוסף בישראל נולדה במקורה מתוך תפישה מוטעית, כי נמל התעופה בן־גוריון קרוב לגבול הקיבולת שלו. ברם, שדה תעופה בגודל של נתב"ג, שבו שלושה מסלולים עצמאיים, שני טרמינלים ויותר ממאה רחבות חנייה למטוסים, מסוגל להעביר 40–50 מיליון נוסעים בשנה (ערב הקורונה עמד נתב"ג על 24 מיליון). כך מקובל בעולם, וכך אף קבע מינהל התעופה האמריקאי (FAA), האורים והתומים של עולם התעופה. אם אכן צריך שדה בינלאומי נוסף, אין הדבר נובע אפוא ממגבלת הקיבולת של נתב"ג.
עוד פוסטים בנושא
התקרית בטורקיה: סוף לנתיב המוזל באיסטנבול? – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
שקרים קטנים: יורדים לאילת ומתחמנים במלון – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
Cheapflights: אתר ישראלי חדש להשוואת מחירי טיסות זולות – – Daily Maily אנשים ומחשבים
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
רויאל ג'ורדניאן חוזרת לטוס לישראל – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
לפעמים חו"ל הוא רק תירוץ – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
סערה בצרפת: מדריך לנשים של פריז – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
פעם שנייה בעיר: סיור בלונדון למתקדמים – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...
להפליג במקום לטוס? היעדים של החגים – ynet ידיעות אחרונות
We use cookies and data toIf you choose to “Accept all,” we will also use cookies and data toIf you cho...